7-9/1

I helgen var det besök här hemma. Min barndomskompis M kom hit och tillbringade helgen här. Fredagen tillbringades med lite tid nere på stan och springa runt i minst varje affär nästan kändes det som. Men det var ju lite rea här och var som promt måste kollas. Kom hem med lite nya kläder så nu måste det snart rensas i garderoben om jag ska få plats.
Sen mot kvällen gjorde vi iordning oss för att bege oss ner mot stan för att äta gott. Kändes som om man skulle rulla där ifrån senare...

Lördagen tillbringades på marieberg köpcentrum. Oj vad lång tid vi var där. Gick in i ena affär efter andra. Även en tripp till ikea vart det. Köpte hem lite saker för att sedan upptäcka hemma att det inte passar. Har länge varit ute efter en lampa att ha i hallen så jag hittar en jätte fin och frågar personalen på ikea om den skulle passa å förkalrade hur det såg ut uppe i taket och fick till svar att ja, det kommer passa. För att sedan när ja kommer hem när jag öppnar paketet att det inte passar. Snacka om sur jag blev på dem. När man står och berättar hur det ser ut och sedan få upptäcka att det itne ens är sådan elkabel som jag ska ha. Får ta bussen tillbaka dit och prata med dem åter igen. Har bara inte hunnit.

Söndagen tillbringades inne med en massa och då menar jag massa wii spelande. Men det var roligt att ha M hit över helgen. Var länge sedan vi gjorde något roligt. Svårt att få saker att passa ihop när ena har jobb och jag har en massa i skolan och sedan att vi bor 8-9 mil ifrån varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0