Nu har man tagit lite ledigt så nu kan man börja uppdatera här igen.

Julen tillbringades med släkt och bekanta. Riktigt skönt att få samlas och bara ha trevligt. Tyvärr kom det ingen tomte men det kom i alla fall massa tomtenissar som kunde hjälpas åt att dela ut klapparna. J fick nog de flesta tror ja, inte konstigt då han är minst :P

Sen var det dags för att skriva hemtentan som lades ut i mellandagarna, så någon shopping har jag inte hunnit med som jag hade velat. Var ju några frågor att besvara men det skulle ju vara ett antal sidor så tyckte det var bättre att klara av det och sedan om ja kan gå ner på stan.

Sen rätt som det var det nyår och den spenderades på Bjurhovda hemma hos mammas kille.  Fast först var det iväg till moster som fyllde år. Men på kvällen sen åt vi och sen kom det massa folk så vi satt bara och pratade och hade det trevligt. Sen vid tolvslaget var det dags för att gå ut och skjuta lite raketter och skåla in det nya året. Var många som sköt iväg fyrverkerier var så fint så att titta på massa färger som var där för en sekund för att sedan försvinna, typiskt mig att inte ha med min kamera ut så man kunde fotografera det.

Så nu när tentan är inlämnad är det äntligen tid för lite ledighet innan skolan börjar nästa vecka med en redovisning som vi har kvar på denna termin sen ännu en veckas ledighet innan den tredje terminen börjar. Fast jag förstår inte varför de inte bara kan sätta igång direkt nästa vecka. Måste det verkligen gå en vecka mellan starterna av terminerna??

Aja jag klagar inte. Mer tid för mig att bli av med den j*vla förkylningen som jag har åkt på. Plus så kan jag fixa och dona lite hemma och sedan kommer ju Malin på fredag så det ska bli roligt!!!

 

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0