Nyårslöftet

Vid nyår gjorde jag ett nyårslöfte och skrev ner lite löften som jag skulle ha. Dels att börja blogga mera och sedan lite andra saker som att träna mer och sedan fokusera ännu mera på skolan. Vilket har fungerat sådär. Träna har jag ännu inte kunnat gjort då min rygg har varit helt paj efter en olycka på gatan utanför så nu när den äntligen är bra igen så ska jag sätta igång igen med träningen. Skolan börar ju på måndag med en ny termin igen så då kan jag fokusera årdentligt på den. Bloggen har jag inte skrivit i så mycket sedan det blev ett nytt år men det har liksom inte hänt något så jag har att skriva om men det kommer det bli ändring på då jag har tänkt lägga ut dagens outfit, hur min träning och skola går. Så förhoppningsvis så kommer jag uppdatera varje dag. På måndag kommer det iallafall ut om mina mått så man kan se hur det går.

Måste även få någon att hjälpa mig med designen på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0