Fredag

Redan fredag, shiit vad veckan har gått snabbt. Känns som om man inte har hunnit gjort något. Har ju i stort sett suttit med gruppen och kämpat med den jäkla uppsatsen som är tack och lov klar och redovisas på måndag sedan är det bara att slappa i en vecka för att sedan börja delkurs två på denna termin.

dagen tillbringades med älsklingen på stan i letande efter en bikini/baddräkt till mig. Eftersom vi ska till gustavsvik badhus imorgon som en sen alla hjärtans dag present tillsammans. Så behövde ha något att bada i. Tror inte att jag får bada näck där för vakterna men för älsklingen vet jag att jag får göra det så någon blir ju glad. Hittade en baddräkt som satt bra och var skön att bära från stadium för ett bra pris, de är ju kända för bra kvalitet med så det kan inte bli bättre. Sen fick det bli lunch på jensen´s och lulla lite till på stan för att sedan åka hem och bara ta det lugnt själv. Älsklingen jobbar ju kväll så får ju vara själv men det är något som ja brukar få vara ofta men det göra inte mig något speciellt. Nu tillbaka till att se tv innan man ska sova.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0