Grattis Pappa

I lördags skulle du vara ett år äldre. Du skulle fylla 46 år. Jag skulle i veckan sprungit runt som en tok och försökt hitta på den bästa presenten till dig som vanligt. Men även detta år blir det inte så. Inget födelsedagsfirande, ingen tårta. Och för en gångs skull har jag kommit på den bästa presenten någonsin vad ja vet. Biljetter till Queen som man kan gå på. Inte direkt den riktiga konserten med Freddie Mercury för han lever ju inte, men ändå. Jag vet hur mycket du älskade att lyssna på musik och inte minst Queen. Idag spelar jag all musik för dig och alla mina tankar kommer vara hos dig.

Saknar dig pappa och kommer alltid göra det. DU kommer alltid finnas inom mig oavsett vad som händer. Älskar dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0